مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 17:352023-09-25اقتصادي

فارس من| ایثارگران وزارت نفت:2سال گذشت و استخدام رسمی نشدیم


جمعی از مشمولان قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت گفتند : «بیش از 2سال است که به صورت تمام وقت در شرکت نفت و گاز اروندان کار می کنیم اما هنوز نیروی رسمی نیستیم!» - خبرگزاری فارس؛ فارس من: سال 1400 قانونی به مرحله اجرا رسید، به نام قانون تبدیل وضعیت ایثارگران که طبق آن می بایست نهادها قرارداد کار تمام ایثارگران و فرزندان ایشان را از حالت پیمانی به حالت رسمی درآورند.

اما این تبدیل وضعیت در برخی از نهادها به صورت نصفه و نیمه اجرا شد و در سال جاری نیز ادامه نیافت.

شرکت نفت و گاز اروندان یکی از شرکت هایی است که 130 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در آن مشغول به کار هستند و حالا این افراد در پویشی خواستار تبدیل وضعیت خویش از حالت قراردادی به حالت رسمی شده اند.

سردبیر پویش که خواست نامی از او برده نشود، در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: من اهل اهواز هستم؛ پدر من جانباز است و برخی از همکارانم فرزند شهید هستند.

من از بهمن 99 به طور تمام وقت در شرکت مشغول به کار شدم، اما اکنون با گذشت دو سال و نیم هنوز نیروی رسمی نشده ام! ما 130 نفر که بعضی از ما سابقه چندساله کار به صورت تمام وقت دارند، در قسمت میدان نفتی آزادگان جنوبی مشغول هستیم؛ همکاران ما در قسمت میدان نفتی آزادگان شمالی و میدان نفتی دارخورین همگی تبدیل وضعیت شده اند ولی ما همچنان بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ایثارگران وزارت نفت:2سال گذشت و استخدام رسمی نشدیم

فارس من| ایثارگران وزارت نفت:2سال گذشت و استخدام رسمی نشدیم